Jak ćwiczyć mięśnie Kegla?

0
176

Wyćwiczone mięśnie Kegla potrafią pozytywnie wpłynąć na zdrowie nie tylko w przypadku kobiet, ale i również mężczyzn. Wykonywanie odpowiednich ćwiczyć, w ciągu kilku tygodni może nam dać zauważalne efekty. Jeśli chcesz dowiedzieć się czym są mięśnie Kegla i jak je wyćwiczyć, przeczytaj ten artykuł.

Wyćwiczone mięśnie Kegla potrafią pozytywnie wpłynąć na zdrowie nie tylko w przypadku kobiet, ale i również mężczyzn. Wykonywanie odpowiednich ćwiczyć, w ciągu kilku tygodni może nam dać zauważalne efekty. Jeśli chcesz dowiedzieć się czym są mięśnie Kegla i jak je wyćwiczyć, przeczytaj ten artykuł.

Ćwiczenia

Ćwiczenia mięśni Kegla polegają na zaciskaniu jak i rozluźnianiu mięśni dna miednicy. Ważne jest to, aby przed przystąpieniem do ćwiczeń opróżnić pęcherz. Ćwiczenia te nie mogą być wykonywane podczas oddawania moczu ze względu na ryzyko narażenia się na infekcję układu moczowego. Jeśli chcemy poprawnie wykonywać ćwiczenia na mięsnie Kegla, to pamiętajmy o tym, żeby nie napinać mięśni brzucha. Na początku może to być oczywiście trudne, jednak z czasem zaczniesz napinać mięśnie dna miednicy bez napinania swoich mięśni brzucha.

Połóż się więc na plecach, zegnij swoje nogi i oprzyj wygodnie stopy o podłoże. Ręce musisz podłożyć pod lędźwie. W takiej pozycji możesz napinać mięśnie Kegla. Policz do pięciu sekund i następnie rozluźnij je. Rozluźnienie również powinno trwać pięć sekund. Na początku zdecydowanie wystarczy kilka powtórzeń, jednak z czasem możesz regularnie zwiększać ilość powtórzeń oraz czas napinania mięśni Kegla. Pamiętaj o prawidłowym oddychaniu podczas takich ćwiczeń.

Pozycje możesz oczywiście zmieniać, jednak pamiętaj o tym, że musisz być maksymalnie odprężona. Możesz to robić na brzuchu czy nawet na siedząco. Takie proste ćwiczenia można wykonywać w domu, w pracy czy podczas oglądania filmu. Nie są one zbyt wymagające czy kłopotliwe.

Kulki gejszy

Kulki gejszy to świetny gadżet, który nie służy tylko do igraszek solo, ale również praktycznie pomaga przy ćwiczeniu mięśni Kegla. Jeśli chcesz wykorzystać takie kulki do ćwiczeń to zacznij od najmniejszej wagi i większej szerokości kulki. Pamiętaj o tym, żeby dokładnie umyć kulki gejszy. Następnie włóż je do pochwy. Użycie lubrykantu na bazie wody może być dobrym pomysłem, ponieważ może on znacznie ułatwić aplikację.

Trening z kulkami gejszy wygląda bardzo podobnie. Polega on na zaciskaniu mięśni dna miednicy oraz na rozluźnianiu ich po kilku sekundach. Taki trening powinien trwać od 5 do 10 minut. W ten sposób unikniemy na początku przetrenowania mięśni Kegla. W przyszłości można zwiększyć czas ćwiczeń do 30-60 minut. Powinny być one wykonywane jakieś 3-4 razy w tygodniu.

Efekty

Efektów ćwiczeń mięśni Kegla można spodziewać się po około 2-3 miesiącach regularnego i prawidłowego ćwiczenia. Dobry stan Twoich mięśni dna miednicy ma właściwości nie tylko zdrowotne, ale i również seksualne. Dlatego warto je ćwiczyć będąc nie tylko kobietą, ale i również mężczyzną. Takie treningi dużo czasu nam nie zajmują, a efekty mogą być zdumiewające. Jakbyście potrzebowali, to tu są tabletki na potencję w dobrej cenie: https://sexactive.pl/wieksza-erekcja-potencja

Regularne treningi mięśni Kegla pomogą poradzić sobie z nieprzyjemnymi skutkami wysiłkowego nietrzymania moczu. Położą one kres jego popuszczaniu podczas śmiechu, kichnięcia, kaszlu czy wysiłku fizycznego. Przyczynią się one do poprawy zdrowia i kondycji organizmu. Co więcej, może to zniwelować ryzyko wypadnięcia pęcherza i macicy, zwłaszcza u kobiet, które urodziły dziecko. Kobietom w ciąży zapewni to również lepsze podtrzymanie płodu, lżejszy poród oraz szybki powrót do formy sprzed ciąży. Dodatkowo podczas porodu możemy zmniejszyć ryzyko pęknięcia krocza.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here